Music Player

Friday 26 February 2016

Aisy batuk..

Balik keje semalam,hubby aku bgtau yang asiy dah start batuk-batuk...pulok dah..kalo anak-anak yang len boleh la bg makan ubat..ini baby...bulan 3 baru nk masuk 3bulan...memang saket jugak kepala nih

Pagi tadi mase aku nk g keje,aisy batuk dah makin teruk...macam batuk xlepas..dlm kereta tadi boleh plak die muak susu kat baju aku..banyak plak tuh...adeiii daah ler aku nk ngejo naek tren...nak taknak masam la baju aku ngan bau muntah aisy ishish...

sesampai jerk kat opis..aku rase cam xbesh plak..yerla anak kan..kecik lagi plak tuh..so aku decide nk mintak EL..hurm...xde idea nak update..dok moody risaukan aisy..harap-harap xla teruk sampai kene neb..doa2kan yerk kawan-kawan :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...