Music Player

Friday 19 February 2016

kejadian tak terduga..





Awal plak harinih keluar rumah..Smpi kat ampang park pon gelap lagi..Bru pkol 6.45 pagi..alang-alang smpi awal aku pon dok termenung xbuat ape..ngantuk lagi..pastuh aku teringat hubby aku nye airtime abes smlm..lupe plak nak topup..so pagi-pagi aku msg dier yg aku dah smpi ampang park dan aku share topup dengan dier...aku xharap pon die balas msg aku sebab aku tau die bz nk uruskan Qis nak pegi sekolah

Sebab arinih balik awal,aku pon pegi pum susu awal sket dlm pkol 12 tghari..aku tengok laki aku xreply msg lagi..haish geram pon ade..senyap jerk...risau plak aku kalo laki aku tertido dan xjemput Qis pkol 11.30 pagi tadi..Tapi xpela aku just sms tanya die kemana..xpela tggu lepas solat jumaat la..mane tau kelam kabut jemput Qis..

Pkol 3.30petang aku check balik hp..hubby still xjwb msg..hati dah mule risau..xpernah2 die xreply msg aku..lagipon aku dah nk balik keje xkan la dier xjwb msg aku..lgpon die dah tau perangai aku kuat marah kalo xreply msg..aku dah susah hati..call pon masuk voicemail...adoii xpernah2

pkol 4ptg aku check hp lg dgn harapan hubby aku call atau sms..tapi xde jugak..aku call lg sekali pon still masuk voice mail...kalinih memang aku dah mati akal..apa jadik kat suami aku nih..ok x die mase amek Qis..Ya Allah risau giler aku..xtau kat sape aku nk tahu keadaan suamiku..last-last aku msg yaya,adik dier suh pm hubby aku kat FB takut hp problem..Tapi laki aku still xreply2

Aku memang dah mati akal..aku jadik risau...ape jadik pada suamiku??pada anak-anakku...remuk dan sayu hati aku nih..aku masuk opis semula jumpe jue,nak mintak tolong hantar ke rumah aku sbb aku dah mati akal..aku risau sgt2 smpi menanges aku..smpi bengkak mata nih..aku cukup risau sebab laki aku mgkin xckop rehat..niaga sarapan pagi lagi,dgn anak2 lagi..nk jemput aku lg...aku dah mula pikir bukan-bukan..Ya Allah selamatkan la suamiku dan anak-anakku :(

Dalam keadaan sedih dan menanges,kawan-kawan ku suruh aku cube lagi call dr workstation..masa tuh dah pukol 4.30ptg..akhirnya baru dgr ade line dan hubby aku jwb..Ya Allah sedih lagi aku...syukur sgt2 pada Allah...

Walaupon kami selalu bertengkar,berselisih pendapat tapi aku sayang sgt kat hubby aku...die la tempat aku mengadu,meluahkan perasaan marah yg aku pendam di opis,tempat aku bermanja..dia lah segala-galanya bagi aku..anak-anakku penguat semangat ku..Kalo la mereka xde..apa jadik pada aku agaknya..sesungguhnya hargaila insan-insan sekeliling kita..Insan yang sygkan kita dan terima kite seadaanya..jangan bila mereka ada kita abaikan perasaan mereka tapi bila mereka tiada barulah nak menyesal..Arrgghh sedih plak bile pikir balik..Mr hubby jgnla buat aku cmnih lagi..penat dah nanges nih..Xpsl2 kecoh satu opis td..aisehhh

moral of story :- amekla num tepon org yang terdekat supaya kita boleh tau ape yg jdk kat famili kita...dah smpi rumah ke x..insap kejap :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...