Music Player

Tuesday 23 February 2016

Hari gaji sedunia..hehehe

Yess..gaji!!!perkara yang paling aku tggu2 setiap bulan...hari yang paling gumbira bagi aku pada setiap 23hb..Tapi kebiasaan nye kegembiraan aku hanya bertahan 5minit...sebabnya dapat gaji jerk trus transfer buat bayar bil hahaha..sape same ngan aku???kite geng hehehe

Kebiasaannye aku akan tumpang jue smpi country homes..selalunye smpi dalam pukol 7.30malam..dah alang-alang nk topup touch n go,puting botol susu dengan bayar installment Aeon credit, aku ngan hubby pon pegila Aeon Rawang..dah smpi Aeon Rawang memang qis dok nyanyi2 sebab die igt aku nak bawak dier main dekat molly fantasy hihi..

Dah smpi tuh terus jerk aku ngan hubby menapak nak beli puting botol..dah ler memang lalu dekat2 molly fantasy...gerak jerk ke kaunter,ape lagi mengarukla sume anak-anak comel aku..kiteorg memang dah agak dah..dari biarkan dorg terus menerus mengaruk,kiteorg memang dah siapkan senjatanya bagi diam....senjatanye adelah.....






ini jerkla senjata mujarab buat mase sekarang..kalo dok kat molly fantasy tuh entah lagi mengamuk xmo keluar plak...aku dah ler kejar mase nak balik rumah..xlarat seh memang nak balik rumah jerk berehat..so lepas kiteorg makan aiskrim,cadangnye nak twon sekejap tengok tomato puree nak buat lasagna nanti..cadangnye nak pegi tesco jumaat nih untuk beli barang-barang harian dan barang budak-budak...kat sini memang xpernah ler aku nak beli pampers..mahal giler kot..aku beli pet pet average harga RM30.90 ~ RM33..kat aeon jusco smpi RM50++...memang meninggal harganye

Dok nk crik puree,kiteorg pon saje gtl2 tengok harga pampers lagi..dengan harapan murahla..N yeszzaa buat pertama kali aku borong pampers kat jusco..kalinih harganya RM30.90 untuk Size S,M,L...muahahaa hairan bin ajaib...rasenye semnjak aku dok rawang nih,asal g jusco mesti tgk harga pampers mahal nak mampus...tapi alhamdullilah rezeki..xpyh bazir minyak g tesco dah..sebab susu pon murah harga standard RM22 average...so last2 aku shopping sini jerkla



Dahla dapat harga murah,dapat plak free gift wet tissue untuk 2pek mega pet pet...pastu beli kitkat dapat mug percume....wahhh titeww suke...tgk nak redeem free gift nih,terpkse la dok menunggu lagi..bagi aku yang beranak 4 nih,terpksela anak-anak dok berkongsi troli dengan barang2..senang sket aku nk monitor..kalo x,sorg berlari,sorg terlentang atas lantai..sorg ngaruk..kang pengsan plak omaknye kan???eh xtanya pon??hihi tengokler 1 troli da penuh pampers anak-anak...maen sumbat jerk :P


u see that??my free gift hihi...xsia2 aku pegi Aeon jusco rini...padahal kalo ikotkan tahap kemalasan aku,memang aku dah nak balik pon..jemput2la ke aeon eh..tapi xtaula semua aeon jusco ker x...yang pasti kebanyakkan barang ade promotion smpi 9 mac 2016...ade yg smpi 26 feb 2016...okla misi berjaya lagi harinih...jom tido esok nk berjuang..ZZZzzzzZZZ




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...