Music Player

Monday 29 February 2016

Qistina kene gigit lagi...haishhh

aku xsihat harinih..dengan selsema,batuk,saket tekak dan badan saket-saket..memang tak larat aku nk travel jauh-jauh..so aku pon amek mc..walaupon baru 2minggu keje..nk buat cmne dah saket kan..macam aku tau bile nk saket

Jadik rini alang-alang aku xkeje so aku pon decide nk jemput Qis kat sekolah...first time kot aku jemput qis..tepat pukol 12 aku dah tercongok kat sekolah Qis...bila aku masuk jerk sekolah Qis,dari jauh dah nmpk Qis da pakai skirt..mesti baju kotor sebab makan men lap jerk kat baju..Qistina punye excited nk g balik..tgh die pakai selipar die,aku terpandang sesuatu kat tangan dier


Ya Allah geramnye aku tgk bekas gigitan kat tangan Qis...makin menjadik2 la sekarang..mentang-mentang la anak aku xpandai bercakap,suke hati jerk ko buat tangan anak aku berbirat macam nih..nk tanya cikgunye,cikgunye dah balik awal..ape benda la cikgunye nih..budak belum balik lagi dier dah balik dulu..dengan xsecurenye..budak2 dibiarkan maen kat luar tanpa pengawasan org dewasa..aku yg baru 1st time jemput selepas 2bulan pon xde org tahan tanya sape aku??cubela kalo org dari luar maen masuk jerk culik budak??mesti dorg jwb xperasan jugak???nauzubillahiminzalik...mintak dijauhkan

Memang panas hati aku tengok tangan Qistina..Bukan xpernah mintak tolong cikgu tengokkan Qis..Nih dah makin kuat gigitan budak tuh..Cikgunye pegi mane????xde sorg pon yang explain kenapa anak aku digigit buat kali ke3..nak kene komplen baru nak ade tindakan ker??Esok memang aku kene mengadap mak bapak budak tuh...Budak yang sama jerk buat Qistina..bukan nk serkap jarang tapi dah ade pon mak bapak yang jumpa mak budak nih..Tapi jawapan nye..xtau cmne nk bagi anak dier xmengigit org...Senang jerk kan jawapan??kalo lepas nih jadik makin teruk ko nak cakap ape??sori??

Bagi sesiapa yang membaca coretan aku nih mesti korg nak kate aku nih teruk...benda sket pon nak kecoh kan??pernah dengar tak pepatah melentur buluh biar dari rebungnya??kalo kecik-kecik tak diberitahu tentang perbuatan yang tak elok nih,sampai bila pon anak-anak tak tau ape yang die buat nih salah..Aku xnak menuduh lebih-lebih..Esok aku nak jumpe cikgu dan mak budak tuh..Aku nak tau ape dorg nyer explanation..AKu bayar yuran bukan nak bagi anak aku kene gigit #hanginsatubadan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...