Music Player

Tuesday 15 March 2016

Kisah bowtie...

Pagi-pagi lepas hantar aku g kerja,mr hubby la yang akan siapkan si Zara Qistina nak g sekolah..lepas mandikan dan nak sarungkan baju sekolah die,tengok-tengok butang bajunye tertanggal..nak menjahit memang laki aku failed la..nak tunggu aku memang tunggu weekend la nampak gayanye..Mr hubby call tanya pasal butang tercabut..aku suh die biarkan jerkla..bukannya dier tuh dah remaja takut terdedah sana sini..Mr hubby pon dok mengiyakan..

Balik keje jerk Mr hubby dok cerita kisah baju Qistina yang tercabut butang..Die nak jugak baju Qis tuh bertutup..nak pakai pin "brooch" aku (betul ke idok ejaan nye,janji sebut lebih kurang jerk hahaha), takut tercucuk plak badan Qis nanti...last-last entah mane datang ideanya...





Cer teka ape yang ganti kat baju butang qis tuh??nampak macam bowtie kan??hubby aku g sepit dengan klip rambut dorg..hadoi la boleh ler pulak kan..inilah hasilnya kalo lelaki yang jaga anak kat rumah..macam-macam jadik..asal boleh jerk hahahaha..

Bila sampai kat sekolah,macam biasala ramai kawan-kawan nya yang menjerit-jerit nama qistina..kiranya Qistina nih "adik" kat sekolah..antara yang paling muda kat sekolah..dorg tengok jerk "bowtie" qistina,sume kawan-kawan jerit,

"eh,qistina pakai riben la..cantiknya"

haha..riben pon riben la kan..Tapi tindakan pakai klip pon x berapa bijak..bile aku nak mandikan die tengok2 dah bergaris luke da..mungkin kene klip tuh..alahai ciannya anak ibu nih...asek cedera jerk...tapi nih bukan kena kat sekolah yerk..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...