Music Player

Wednesday 16 March 2016

yess!!akhirnya...

harinih bawak aisy checkup 3bln kat kkia...wahh dtg awal pagi tuh..pkol 7.30pagi da menepek da muke aku kat klinik..konon nak dpt giliran awal...tp rupenye ade yg lagi awal dr aku..dorg nih tdo dpn klinik ke ape nk dptkan giliran macam nk beli tudung fareeda tuh huhu

akhirnya dapatla num giliran 5009..maknenye aku org yg ke 9 la nmpknye..bknla antara yg terawal dan bukan yg terlambat gak...bolehla dr xde kn..so menunggula aku ngan penuh sabar..tak terbilang gakla bp kali aku nguap..Aisy da selamat blayar..hurmmm bestnye ko anak..kalo la ibu boley join gak..alangkah indahnye idup ini...

Akhirnya giliran Aisy pon smpi..itupon da pkol 9.15pagi da..huhu...xpe still lg cepat..aku siap2 msg laki aku suh ready jemput aku..xsabar nk balik carik bantal nih..masuk jerk checkup macam biasela..dok bising berat Aisy xnaek byk..nih memang sume anak aku same jerk..memang dorg nih pesen naek sket jerk..padahal byk jerk minum...xkose da menjawab..layankan jerkla..

tgh2 checkup Aisy...aku pon mnyampaikan hasrat murni aku kat nurse..tibe-tibe die pandang...lame jugak..die tanya bile aku last period..ok nih aku fail nak jawab..sbb last peyed masa dlm pantang ritu..dok bnyk soklan ditanya,macam nak xtak jerk bg..sebab kebetulan nurse tuh mcm xsihat...dok terbersin-bersin dengan batuk lagi...pastu die tanya aku dah daftar belum.. eh??kene daftar ke??alamak xtau plak..terpksela aku g daftar..amek air kencing dan amek darah..alamak number jadik 5046??mungkin boleh skip kot

sebelum tuh aku kene jumpe doktor dulu...so aku settlekan Aisy dulu ..kebetulan Mr hubby da smpi awal da...kene bebel la jgk sbb kene tggu aku plak..beria suh jemput tadi igt da settle...mane den nak tau igt boleh sekalikan ngan anak huhu

tgk kat dinding bilik dokter..homai baru num 5006??ninggal rasenye nk tggu smpi 5046...last2 aku terpkse jumpe nurse nak mintak guna giliran Aisy tadi...nurse td plak mc dah..haiyooo..kertas giliran pon entah mane...last2 dorg try gtau dokter suh tukar nun aku ker 5009..antara dorg caya ngan tak jerla..

dah settle ngan dokter,jumpe balik nurse lain...akhirnya masa yang dinanti da tibe..terketar2 plak aku..sbb dulu da penah kene sekali...hoitt  saket giler ya ampun...takut bile nak igt balik...dan...



Tadda!!!!akhirnya settle sudah aku mengambil perancang keluarga kihkih....amek injection 3bulan jerk pon..yang len tuh xberani nak amek lagi huhu..kenela merancang dengan berhati-hati kalinih...dah berderet setahun sorg..memang best dapat anak..tapi cukup ler dulu buat mase skrg..xlarat ler nak meneran lagi??eh macam nk lagi jerk bunyinye yerk???bwahahahaha...bru sekarang rasenye beratnye la hai punggung kene "gigit" tadi....nanessssss tittewww uhukuhuk



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...