Music Player

Tuesday 8 March 2016

Pendekar Mata satu

Macam-macam la jadik pada minggu lepas..ada yang best giler,ade yang sedih,ade marah..banyak betol stress nye..hamboi complete la semua emosi mggu lepas..smpai nak share pon rasenye banyak jadik dalam satu hari huhu...alang-alang masih lagi cuba mengekalkan target "1day 1 entri",jadik kena la simpan cerita tuh siket2kan..pastu buat la karangan panjang2 bagi penuh satu page huhu..
yang nih plak kejadian mase aku amek el pegi sekolah Qis..




Alahai Rayyan anak ibu yang comel nih..tibe2 tembel plak matanya haha..adeshh dah nape plak tibe-tibe..laki aku kata kene air kencing lipas..erkk??lipas kencing boleh jadik camnih erk??macam scary jerk..aku penah dengar dari bapak aku kalo benda kotor kene lawan ngan benda kotor..Bapak aku suh bubuh air dalam hidung..berdekah2 laki aku gelak...eh mujarab kot aku mase kecik2 pon buat camtu...hahaha...kawan aku plak ckp kene guna air kencing sendirik...erkkk yang tuh lagi euuuwwwww... ape2 pon mate die dah ok keesokan harinye dengan ubat dari aku...tp esoknye ade lagi sket la xla surut sepenuhnye..bahaya jugak lipas nih kan??takut plak dengar










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...