Music Player

Monday 18 April 2016

akhirnya rambut Rayyan pendek

Banyak kali jugak kene bebel ngan aku ngan family mertua aku..suh potong rambut rayyan tuh..kalo bagi aku memang dah selamat dah aku keje kan..aku amek gunting and zrappp jerk...settle...tapi hubby aku nih punya la tak bagi aku gunting rambut Rayyan..kononnye die nak bawak g kedai nanti...masalahnye entah biler la si Rayyan nye rambut nk kene potong dok bertangguh jerk



Korang tgkla tuh..Rambut si Rayyan Mirza bukan maen panjang lagi smpi boleh ikat..Rambut kakak si Zara Qistina pendek tang tuh jugak hahahahaha...Zara Qistina yang lahir dulu,rambut dier yang paling lambat nak tumbuh..sih ishhh naseb si rambut kinting memang camtuh la gamaknye ehh...

Bagus sebenarnye bile balik kg mertua nih..otomatik ape yg aku suh laki aku xbuat,mesti kat sane kene brainwah banyak kali dan akhirnya die terpkse buat...akhirnya rambut Rayyan telah berjaya dipendekkan hasil stylist lili ngan mak...hambek ko bukan setakat Rayyan,dengan rambut Ariana sekali digondolkan..Tapi rambut Qistina memang selamat la kahkahkah...



kemas sket rambut Ariana..kalo x asek dok selak rambut jerk tym makan







Akhirnya baru la nmpk macam anak jantan sket...kalo dulu ibu da macam ade 3 anak dara dah hahaha...sape kate gunting sendrik xcantik..omel jerk anak ibu nih..baru nampak kelakian..kalo xserabut jerk ibu tgk Rayyan...nak harapkan bapak ko gunting....memang sampai thn  depan pon xbergunting rambut ko nak!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...