Music Player

Tuesday 19 April 2016

Demam

Xske bile tym cuti aku demam...terbatas nk buat ape-ape..nak handle anak-anak nk bermanje,dgn Aisy yang dok ngempeng 24jam...arrgghh memang stress..hishhh saket kan penghapus dose-dose kecil kan.. nk merungut kan??

Dari hari sabtu lepas smpi la harinih aku xsehat..Flu,cough,headache,sore throat sume masuk dalam package k???dok melepek jerk aku kat rumah...badan rase penat sgt..nih kalo ikotkan aku malas nk menaip tapi memandangkan aku skrg semakin "RAJIN" menghapdate blog nih,nk tak nak kene la jugak..sori dokter sbb 2x aku menghadap mukemu nk mintak MC..saya bukan saket main-main docter...nih bukan cubaan..nih btol2...rase cam nak hantar tender jerk sbb asek xsihat jerk...xlarat nak travel jauh

Tapi naseb jugak aku MC semalam..dgr2 smlm tren delay dekat kepong smpi 2jam...mak aiihhh bior betik..naseb la aku xterlalu gigih nk g koje...kalo x dengan demam,pastu dengan bawak nasik lemak dalam tren,maunye aku pitam hahahaha (alasan xmo g keje sebenarnye hahaha)

Tapi macamna la nk menghadapi nih...aku xkuat sebenarnye..nk travel jauh2...kluar gelap balik pon gelap...memang aku surender awal la kalo saket2 camnih nk travel jauh2..nanti xpasal2 kene suh balik..kalo balik berjemput xpela jugak ini kene balik sendirik jugak..kene tggu bas,tren,ktm...wahh bosan...

Agak-agaknye bile la ade rezeki untuk aku berhenti keje...duk dekat rumah jaga anak-anak...tgk muvie jalan2 ngan anak-anak..alangkah bahagianya kan..tapi memang mimpi moon ajela...mimpi yang tak kan menjadik kenyataan...ko saket ke ko demam ker,ko kene gak keje untuk family ko jugak....

hurmm ok...rasenye cukupla kot aku merapu..mahapkan atas kemelalutan coretan aku..demam-demam memang camnih...esok ko sihat ke tak,ko kene g keje eh..wuaaaa...stresss....titik..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...