Music Player

Sunday 3 April 2016

Tangkapan di hari gaji

Gaji kalinih aku memang dah niat nak belanja anak-anak aku baju...kesian aku tengok anak-anak aku nye baju..dah lusuh da..siap ade yang dah jadik macam roti kirai dah hahaha..jadik biler dah ade kelebihan dan kesempatan nih,aku pon meneruskan niat murni aku mengajak laki aku g GM klang


Seigt aku last aku g GM klang nih mase aku baru lepas beranak kan Rayyan...Tahun lepas rasenye...mase tuh aku pegi ngan adik ipar aku,yaya ngan suboh...Aku nih kire langgar pantang la gak mase tuh,belum habes pantang dah berjalan keluar hahaha...nak buat camne mase tuh adik ipar dok kat kedah...bape kali jerk boleh twon kl kan...lagipon kalo tak silap Rayyan masih lagi kat sepital...

Dulu-dulu masa aku buat bisnes jual baju baby,aku memang memborong baju kat GM klang nih...sebab beli bnyk dpt jatuh harga banyak jugak...so sebab tuh aku mmg nak twon jugak GM klang memandangkan anak-anak aku ramai yang memang perlukan baju baru hihi...aku xminat sgt pegi Gm yang kat KL tuh sebab sempit..sini selesa sket

memandangkan anak-anak aku nih sopan-sopan belaka,jadik kiteorg hanya bertahan sejam jerk kat sini..itupon pegi dekat first floor jerk...xkose aku nak jadik tarzan kat sini..berpeluh aku dok jaga anak-anak aku nih...memang rezeki org kat floor 1 la nampaknye hahaha


ini jerkla hasil yang aku dapat grab...yang anak pompuan memang aku target carik seluar ..sebab seluar dorg banyak yang dah koyak...buntut tajam sgt hahaha...baju gegerl murah2 so xdela heran nak beli banyak pon..yang baju untuk boys...adoyaiiii meninggal rasenye nk beli banyak2 hahaha..kalo ade pon just tshirt2 yang Rayyan ngan Aisy xmuat pkai lagi...Inilah rezeki anak-anak yang aku sayang..untuk mak bapak dier???hanya mampu senyum jerk tgk anak-anak cantik hihi...xpelah kebajikan dorg lagi penting dari aku ngan hubby...InsyaAllah ade rezeki lain kite belanja sakan eh hihi....Byk2 macam nih total bawah RM150...baju yang si boys yang tercekik nk bayar hahaha

Xpayah banyak cakap,so sape2 yang anak-anak ramai yang nak dpt diskaun banyak,lepas tuh tempatnye pon selesa,korg boleh la menyinggah kat GM klang nih...kalo nak shopping raya pon boley banyak sgt pilihannya...Waktu operasi antara 10pagi ke 7malam


Nih map nye yang aku cilok dari GM klang nyer website...so jangan malu jangan segan,...meh pakat ramai2 dtg ker GM klang..Aku bukan duta GM klang eh...xde share ape2 pon..saje menggedik nak buat iklan sat kuikui



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...