Music Player

Tuesday 12 April 2016

Dugaan hari ini...

Rabu 6 april lepas,kami sekeluarga balik JB jalan-jalan..Alang-alang dah lame xbalik kampung kan..Aisy pon xjumpe2 nyayi die sejak dilahirkan so kene la jugak balik...Tunjuk cucu ler same kan huhu..cuti selama 5hari jerk kat JB rase macam kejap jerk..bile la boleh bercuti lagikan...bosannye keje..

Bila dah berabes lepas coti-coti malaysia,kenela crik dwet balik sementara nak gaji kn huhu...berulanglah blik rutin aku ngan hubby...berniaga pastu bawak brg niaga g opis...fuhhh liat benor rasenye nk g koje..nk wat cmne kan dah kalo xkeje sape nk bg mkn kan...dlm pkol 7.15am aku dah smpi ampang park tggu bas..tibe-tibe tergerak hati nk msg hubby nk igtkan pasal beli brg untuk niaga lasagna ngan spagethi...bukak-bukak jerk hp...bace msg....hurmmm

My Hubby : Tayar Pecah

Adeiiii dugaan betolll di tengah-tengah bulan nih..fuh-fuh sabo...dugaan kecil jerk..haisshhh dengan bawak nasik lemak nye lagi huhu..nasebla ade rakan-rakan seangkatan,lisa ngan bazla kat situ..terpaksela nyusah kan dorg sobs sobs...macamnih kalo dah anak ramai,jenuh sket nak bawak g bengkel..mau mengaruk dieorg nih hihi...


Entah cmno pagi-pagi laki aku nih bawak kete..terlanggar batu konkrit yang pecah kat tepi...aku nk describe pon tak tau..tapi memang panjang la kesan pecah nye...mase jemput aku kat ktm tadi adela laki aku tunjuk batu tuh..igt nk benti kjap amek gambo batu tuh..tapi nanti org igt aku gile meroyan plak benti tgh2 jalan nk amek gambo hahaha


Tayar spare nih plak kocik bebenor..13" kot berbanding tayar yang kiteorg pkai nih 15"...xtau ler motif dorg letak tayar kecik sbgai sparepart...kalo korg tau jawapan nyer meh leh komen2 kat sini kihkih...dah ler kene g tukar kat Country Homes..balik-balik rumah laki aku lupe plak amek resit...hadoyaiiii satu keje kene patah balik amek resit..dah ler aku mintak EL..suke2 hati xamek resit..kang kene cop DRAMA QUEEN kang..dapat resitnye plak..alahaiii sedihnye..macam resit bebudak sekolah...tau ler kedai xsemenggah dekat pekan koboi ..ayoyoyoyo banyak beno mengeluh rini...macamne nk masuk rezeki cik puan oiiii..grrrr....fuhhh...sabo jerkla..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...