Music Player

Thursday 31 March 2016

Rezeki dikala berduka

fuhh lame xupdate blog..skrg makin malas plak..dgn asek xsehat nyer,anak-anak pon xsihat jugak,dengan berita increment ngan bon yang menyedihkan...sume buat rase xde mood nak celoteh hahaha..tapi life must go on...patutnye aku bersyukur ade jugak secalit rezeki untuk aku..mgkin skrg aku xnampak..tapi just believe it...Rezeki tuh bukan hanya dari duit,macam-macam rezeki yang Allah akan gantikan...jadik be strong yerk Miera Chan!!

Disaat ramai kawan-kawan opis aku bergumbira macam hari raya,ecah dtg jumpa aku...dah ler mase nih,senin lepas aku tgh keracunan makanan...mmg pewot saket giler ya ampun...dier tanya aku,Aisy pakai pampers ape...anak-anak aku memang pakai pet pet..tapi its depend jugak kalo ikot promotion ade yg lagi murah,aku amek jerk..janji xruam anak-anak aku pakai..Lepas tuh ecah ckp yang die nak bg aku pampers anak-anak dier sbb salah beli...Syukur Alhamdullilah..rezeki Aisy kan...Org kate rezeki jgn ditolak musuh jgn dicari huhu

Esoknye smpi opis,ecah ckp nanti tolong angkat pampers dtg opis...dok terpikir-pikir...berat sangat ker sampai nk kene bawak due org...tapi tuhla aku boleh plak lupa si ecah nih ada masalah back pain yang teruk dulu smpi 2bulan xkerja sbb xboleh bangun...haishhh apela aku nih kan..org da bagi,nk mintak tolong angkat kan pampers buat jerkla kan...gedik santai bebenor aku nih...Rupenye2 die nak bagi sampai 3pax....Ya Allah mmg bersyukur giler2 la..da jimat banyak jugak...sebab itulah jangan pandang remeh dengan rezeki Allah...Allah nak memberi dengan bermacam cara..bukan dengan duit jerk hokeyy??


Walaupon org dah bagi tapi xkan aku nak amek sorg2 kan..so aku share la dengan sorg lagi member yang agak baru jugak dapat anak...aku bagila satu pax kat die..org kate berbahagi rezeki..mane tau nanti rezeki lain masuk...semoga rezeki makin bertambah untuk tahun nih..amin :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...