Music Player

Friday 6 May 2016

Menjahit la kite

Lepas hantar lasagna kat kedai member hubby di bangi,member die bagi mesin jahit die yang lame..fuhh cam xcaya jerk..Tapi masalahnya aku mane gheti menjahit...Dulu arwah mak menjahit xpernah rase nak belajar..sbb macam susah jerk hahaha...Tapi laki aku bawak balik mesin jahit tuh..mane tau terdetik niat nak menjahit ke hahaha


yeayyy..mesin jahit free!!!

Tibe-tibe datang semangat nak menjahit..padahal aku xgheti menjahit pon..boleh ker??alolo cube jerkla hahaha...so dengan bersemangatnya aku pegi beli kain ela...tgh promotion dapatla kain yg mahal dengan harga yang boleh tahan murah..Niat hati nak menjahit baju anak-anak..baju sendirik xmampu lagi..kalo xcantik anak-anak xpandai komen lagi hahaha...bersungguh-sungguh g kedai jahit carik barang-barang untuk menjahit...anak ramai kan??semangat la..nak beli bju kat luar satu baju jerk,kalo baju kurung budak-budak 120get,baju melayu 60get..korang bayangkan untuk 4org anak bape habes..blum lagi bju mak bapak nye..mampuih huhu

dengan xde kemahiran,aku pon maen potong jerkla kain ikot logik akal..xtau la jadik ke x bajunya hahaha...berusaha nk jahit awal-awal mane tau mengarut jerk jadiknya so bolehla oter balik kan...aku pon tgk baju kelawar budak-budak yang jadik viral sekarang...lepas tuh nk try buat baju kurung budak tanpa pesak...cam susah and leceh jerk nak jahit baju berpesak bagai bagi aku yang beginner...layankan jerkla huhu




wahh excitednya macam xsabar nak tgk hasilnya..harap-harapla menjadik yerk...kalo xmenangis haku huhu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...