Music Player

Monday 2 May 2016

Peluang melebarkan sayap

Dah lame kan xciter pasal citer bisnes aku..ahaks bisnes la sgt kan..xdela aku buat secara kecil-kecilan jerk..cukupla buat lepas beli susu ngan pampers anak...kalinih kawan hubby aku bukak butik cafe di bangi..Kedai kawan laki aku nih sederet la jugak dengan kedai makan fizo mawar..Nama kedainya Rare Distro..Kedai member laki aku nih lebih kepada menjual barangan label die iaitu RARE..korang boleh dtg ke kedai nih jengah2,beli sekali...ada jual shirt,cap,snapback dan macam-macam lagi..tapi butik pakaian nya sume ditingkat atas

dekat bahagian bawahnya plak disediakan cafe..mane tau ada rasa nk lepak-lepak ker,boleh la minum coffee yang dipanggil RD caffee..Ada jugak aku letakkan lasagna kiteorg dekat sana..mana tau kalo korg nk cube,silalah singgah eh..jgn malu jangan segan huhu







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...