Music Player

Saturday 8 October 2016

Dinner Bollywood vs Hollywood

24 september yang lepas, company tempat aku kerja anjurkan dinner lepas bertahun xbuat.. Kalo ikotkan hati aku memang aku malas nak pergi.. Bukan sebab mengada ke hape.. Tp yerla bile anak da beratur, sume kecik2 lagi.. Pastu faktor jauh dari rumah jugak menyebabkan hati memang xmo pegi... Tapi nak buat macam mane... FREE BUT COMPULSARY!! Katenye uhukuhuk

Tapi walau malas sekalipon, ade jugak keinginan nak melaram sekali sekala hahaha
.. Mau tapi Malu katenye.. Nk2 buat kat Hotel Hilton.. Kene la melaram sekali sekala kan.. Selalu sgt da jadik ugly duckling dekat opis... Ape salahnye nk cantik sehari hahahahhaa

So pada hari kejadian kiteorg pon melaram la... Tp yg kelakarnye.. Dinner da start seawal pukol 6ptg.. Kiteorg smpi pkol 9mlm smpi kaunter registration pon tutup dah hahaha.. Xpela janji datang.. Kang kene lebel melanggar perintah plak kan..

Aku saje jerk nk belanje korg gambar dinner kiteorg nih hah memandangkan blog aku nih dah bersawang hahaha.. Jadik layankan jerkla gambo2 dlm blog aku nih.. Ramai gak yg belum berpunya.. Kalo ade yg berkenan tuh boleh la ty2kan nanti kak long kawasan tolong kenen2kan hahaha


With elli, fad, yaya, wani, ram, ain, sha, ngan marul



Kawan semakeup haha.. Aku, ain, jue n sha


Mak jemah pilih tema hollywood jerk walaupon sebenarnye macam xhollywood pong.. Bedal jerkla labu oiii

Ecah, hajar, yaya and bai.. Bai nih menang the best dress.. Mmg cumei pon.. Tp sume da xavailable eh adik2.. Sume da beranak pinak da huhu


Antara kawan yg selalu dgr masalah hakak.. Liyana aka adik angkat uhukuhuk


Kawan seperjalanan aka kawan ngumpat dalam kereta.. Jue :p


Farrah(kwn yg plg byk tolong aku), yaya, wani, elli, yanti, ain burn n chewa

Banyak lagi ler gambo yg aku nak share tp memandangkan cam payah beno nk huplod gune hp aku yg canggih bebeno nih.. Ini jerkla yg mampu nk share.. Macam xkose plak nk hupload dah hahaha.. 

Walaupon macam terpkse aku ngan jue yg dok jauh nih nk travel smpi ke hotel hilton nih, tp xde pon nmpk muke kiteorg stress kn? Kan? Sbb kiteorg happy bergambo hahaha.. Smpi penuh la memori tepon masing2... Mane tau nih last dinner akan dtg xbuat lagi ker kan.. Sbb free boleh la rase seronok.. Kalo berbayor... Krik krikk ler jawabnye :p




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...