Music Player

Wednesday 27 January 2016

Bz day part 1 - Beli Spare part Unimom Mezzo

Semalam hari bz aku dan hubby..Lepas jemput Qistina dari tadika, kiteorg terus gerak ke Shah Alam untuk keluarkan KWSP untuk bayar ansuran bulanan rumah...Rawang ade jerk kwsp tapi sbb aku nak menyinggah pegi beli sparepart breast pump dekat shah alam...So first destinasi kami, ke setia alam..ke kedai online barangan baby.. http://www.littlewhiz.com/..Kalo ikotkan boleh jerk beli online,tapi konon2nye nk usha kedai nih mane tau aku boleh beli handle jerk tanpa spare part lain...

So kiteorg search guna google map jerk..based pada share location yang littlewhiz shared...so anggaran dari rumah kiteorg amek mase 46min..even though kedai nih lebih pada online bisnes, but still dorg allowed customer untuk walking purchased...But advisable untuk call dorg dulu takut dah pergi hampa plak barang yang dihajati xde hehehe..Tapi aku malas nak call..mmg konfident jerk redah..kat bawah nih operating hour dan alamat dorg..mmg rambang mata la..naseb dwet xbanyak nak borong hihi.


Address & Contact
LittleWhiz.com
2-2-1 (1st Floor) Jalan Setia Prima B U13/B
Setia Alam Seksyen U13
40170 Shah Alam Selangor MALAYSIA
GST Reg No. 000989798400
tel: +603 3342 0297
fax: +603 3342 0298

Operating Hours:
Mon to Fri  10.00a.m. to 6.00p.m.Sat & Sun  10.00a.m. to 5.00p.m.P. Holiday  10.00a.m. to 5.00p.m.




agak hampa jugakla sbb sparepart yang tinggal hanya valve..tapi mmg aku aku awal2 lagi da niat nak beli switch kit nih..okla harga die RM53...actually yang nih more tuh swicth kit,.kit untuk tukar dari unimom forte kepada manual BP..tapi alang2 mmg aku pakai manual so same jerkla kan..Antara part yang ada dalam box nih


* Handle
*Diaphragm Cover
*Silicone Diaphragm
* Stem
*Valve

So far agak berpuas hati la dapat beli part nih...memandangkan Silicone Diaphragm dengan valve yang ade skrg pon da agak xsenonoh sket hahaha..so xrugi beli nih..harga nih pon bergantung pada promotion jugak..mgkin sebab da nak CNY kot..harga promotion smpi 31 jan 2016 jerk...harga slps tuh aku xtau..And malas nk amek tau kihkihkih..So dah dapat ape yg dihajati,..kiteorg pon teruskan la ke next destination...


To be continue........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...