Music Player

Saturday 20 February 2016

Bila dah xde human sense...sentap!!

Baru jerk lepas settle update blog nih dok belek-belek FB..Tibe-tibe ternampak satu pautan cerita.. boleh klik kat link nih .. http://eberita.org/dahla-hodoh-tak-comel-matilah-cepat-sikit/..Ya Allah nape la manusia-manusia zaman sekarang dah tak de sifat belas kasihan..sentap plak aku baca artikel nih..Kalo aku la jadik mak pada budak tuh,aku pon viralkan jugak bior org kenal sket muke "budak cerdik" baru nak up nih..inilah kalo budak-budak yang belum jadik mak bapak lagi tapi bajet bagus jerk...Pada ibu pada kanak-kanak malang nih,semoga tabah dan semoga anak cepat sembuh..luluhnya hati kalo tengok anak dalam keadaan macam tuh..aku pon pernah merasakannye...haiiissh  emo plak aku malam-malam nih..tibe-tibe saket hati...mak-mak memang macam nih kot...sabo2!!!!  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...