Music Player

Tuesday 9 February 2016

saidina...

Petang-petang nih bile anak-anak sume tgh tido,barulah boleh bersenang lenang sket nak buat ape...semalam main saidina ngan hubby depan anak2...xsmpi 5minit dah kene simpan balik..mane taknye ariana syok tgk kiteorg baling dadu smpaikan asal kite baling,die amek die baling jugak..oklah layankan..Nih sampai penanda pon die dok baling..si Rayyan lagi la..memang fasa dier amek barang masuk mulut..abes rumah ngan hotel die masuk dalam mulut...fuhhh...naseb qis xjoin skali...


Igt mase kecik2 dulu,selalu men dengan adik beradik dan arwah mak..asal kalah menanges,pukul org yang menang..(akulah tuh huhu)...kalo main ngan arwah mak,arwah mak pon asek mengelat...asal dtg hotel kiteorg,mak tak mau bayar..terpaksela bg free...syurga bawah tapak kaki ibu kan huhu (alfatihah untuk arwah mak..sobs sobs...) ..


antara "harta" laki aku


"tanah" aku kihkih

Tengah boring2 inilah keje kiteorg..nak berjalan-jalan kat luar tengah panas terik...anak-anak pon tido..permainan untuk harinih...Cik bini menang!!!!!yeayyyy!!!!nasebla aku yang menang kalo x ade yang kene tido luar malam nih hahaha...haisshh perangai nanges bile kalah atau merajok still lagi ade sampai sekarang...nasebla ade laki yg layankan jerk aku kalo men ngelat hahaha..Tapi harinih aku men dengan penuh jujur okies???hurmm kalo la dwet saidina nih boleh buat belanja..dah lame aku berenti koje dok rumah kahkah


Bile men game saidina,teringat plak pada game mase training kat bangi tuh...waduhhh kurang dari seminggu lagi nak masuk keje..alahai xpuasnye bermanje ngan anak-anak...alangkah bahagianya kalo dapat kerja sendirik...hurm harap2 la ade peluang untuk bekerja sendrik..tibe-tibe plak mood sad...wooo



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...