Music Player

Tuesday 16 February 2016

Suamiku Mr Mama ...

Dah 2 hari aku stat keje..so far alhamdullilah sepanjang kami beranak kecil nih semua laki aku jaga...suami aku dulu keje jadik telemarketer dekat TM..dan aku plak kerja shift 24jam..oleh sebab nak jemput aku balik keje yang kebetulan shift aku habes pkol 8.45 pagi,hubby aku selalu masuk lambat dan dapat warning letter,,akhirnya suamiku decide untuk berenti kerja..masa tuh aku tgh mengandungkan Qistina..Mule-mule risau jugak takut xckop kewangan tapi alhamdullilah rezeki tuh sume dari Allah..sampai harinih kiteorg cukup segala-galanya walau xmewah macam org laen..


Suami aku nih jenis cermat dan penyabar...masa awal2 dulu dapat qis yang xckop bulan,memang jaga betol2..dgn aku2 sekali kene marah kalo handle anak xbetul..bab pakai kan bedung mandikan budak sume serahkan pada die..memasak pon dier lg handal dr aku..huhu


Aku xkesah kalo rata-rata kawan aku yang mungkin akan anggap bukan-bukan..yerla patutnya laki yang keje isteri dok rumah jaga anak-anak..well it depends pada pandangan masing-masing..aku selesa dengan hidup aku sekarang walaupon bnyk kali jugak mulut aku dok ckp nk benti keje hahaha..Malahan aku bersyukur sebab aku xpayah risau tentang kos nak hantar anak ke nursery..yang paling penting anak-anak aku dijaga elok oleh org yang aku percaya...biarla anak-anak baik dengan bapak die sendirik dari org laen..


tgk tuh seronoknye dorg dengan bapak dorg


Sekarang nih rezeki dah makin bertambah..aku serahkan seluruh tanggungjawab berniaga sarapan pagi pada die..so xdela nk jadik MR MAMA sgt kan...skrg nih dah bolehla gelarkan die mr mama aka bussinessman huhu...syukur aku dapat hubby aku nih..kadang-kadang cian kalo aku banyak kali lepas marah dek sebab penat bekerja..sori eh b ...ape-ape pon saya syg Mr Mama saye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...