Music Player

Friday 11 March 2016

alkisah si tepung roti magic

Akhirnya dapat jugak aku tepung magic yang diorder dari mggu lepas..ikotkan dah memang dpt mggu lepas..Tapi dek sebab kawan aku yang laen nak sgt tepung tuh cepat,so aku pon bg dulu tepung aku kat die..aku nye kene tunggu lagi..xkesah pon tolong kawan-kawan..carikkan customer lagi untuk beli tepung magic nih huhu

Ape tuh tepung Magic??


Inilah tepung roti magic yang aku canangkan tuh huhu..dengan ade tepung nih,kerja korang untuk membuat roti bertambah mudah...xpayah nak pikir pasal sukatan bagai..masuk aje dalam bowl,uli-uli sket sampai jadik doh...dan siapp!!


Dalam pakaging nih ada 3 bahan..Tepung high protien,Yis dan jugak lelemak sayuran...hanya tambah telur dengan air suam sahaja!!bagusla untuk org-org yang xberapa pandai nak meroti nih hihi..sebab pakaging nih lebih practikal..tak payah leceh-leceh nak menimbang..Dalam pakaging nih jugak ada disertakan 3 resepi..Antaranya roti manis,donut dan pizza...kalo macam pizza tuh ade la bahan-bahan yang korang kene tambah sendirik...tengokla pada roti ape yang korang nk buat..

Aku belum buat lagi..tgh mood malas nk menguli huhu..Nanti kalo dah siap,aku tepek kat sini..Tapi banyak review positif dari kawan-kawan aku..katenye memang lembut..Kalo aku nk buat donut jerk kot..nak buat pizza lagi mozarella plak abes hihi...berat pakaging ialah 400gm...boleh la dapat buat donut dalam 15biji..kate kawan aku la hihi..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...