Music Player

Sunday 27 March 2016

keracunan makanan

lame benor xupdate blog nih...biasela asal balik penat...da xtau nak update ape lagi hahaha...nak update pasal increment gaji dan bonus...hurm xpayah nk update memori luke tuh hahahaha

Jumaat lepas laki aku request nk beli lauk kat restoren makanan padang...aku pon ok jerkla..sian plak penat nk siapkan lasagna untuk menjual...so balik jerk keje..singgah beli brg sket...beli la lauk daging masak rendang...memang favourite nih...mmg kalo g kedai nih memang kiteorg bungkus lauk nih...ala-ala lauk kenduri gitteww

sampai rumah ape lagi...mengadapla makanan..dah nasik pon siap masak kan...bukak2 jerk plastik nye da ade bau kurg enak..xkan basi kot..tapi mmg kadang2 kiteorg makan memang elok jerk..xde plak problem....so kiteorg pon makan bersama anak-anak..

Hari smlm patutnye nak g bangi hantar lasagna,tapi sbb bapak aku dtg,so kononnye mintak tunda nk anta rini..kononnye leh sekali jalan...rawang ke bangi/kajang jauh kot nk g setiap hari ...g sekali jimat sket...

dalam tengahari semalam,bebudak nih da dok menages2...dah terceri beri semuanya..termasukla aku ngan hubby aku...adeii kalo aku ngan laki jerk kene tak pe..cian ngan anak2 nih..bukan tau ape..tau2 saket pwot datang...cancrl lagi nk potty train

igt rini da ok..skali xjugak...yang laen macam hubby,qis,rayyan macam dah ok..cume aku ngan ariana yang sengsara lagi xhilang2 saket pwot...padahal same2 makan rendang...ke ade benda laen yang aku salah makan dengan ariana eh...adoyaiii..tgh menaip nih pon tengah berguling-guling menahan saket pwot...tgh saket2 pon gigih nak update blog kan hahahaha...harap2 la esok ok dah...saket memulas nih xfeel nk koje :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...