Music Player

Wednesday 20 April 2016

alahai LHDN

masuk hari ke5 badan sakit2..td idung plak kuar darah sket...entahler pns dalam ke hape..dok beringus jerk nih..dgn bdn saket2 lg..dengan berat kpla lagi..mcm nk g amek drh plak mlm nih..tgkla ape kate bigboss...xske btol lame2 demam urat nih...keje aku bring jerkla dr sabtu lepas..nih pon kjap lg nk beradu la..bdn lemau...xtau nk cergas mcmane..pwot pon da stat saket dok batuk2 jerk

tgh2 saket fizikal,nih rase nk join saket mental skali...awatla dwet lebihan tax 2015 xmasuk2 lg..rini da ckop 30hari kerja kot..igtkn dpt dwet lebihan tuh bolehla buat blnje dapur tym sebelum dapat gaji...da ler refund pon xbyk mane..itupon lmbt nk dpt...at least gtaula kalo nk kene audit ke atau ade mslh ape2 ker..boleh la jgk aku pham...ini senyap jerk...lenkali xyah la tulis dalam 30hari kerja...better tulis 30-60hari kerja..xdela aku dok mnunggu

yg bengangnye,org yg isi lagi lambat dah dpt da...xpaham aku nape aku nye kes nih lame giler...hurmmm stress plak mnunggu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...