Music Player

Sunday 1 May 2016

Tebus points Bonuslink

punya lama giler xbukak email..tapi sejak kes kemasukan hasil lebihan tax xmasuk2 akaun (skrg da abes da pon hahaha),jadik aku merajinkan diri untuk email ke LHDN...dalam kata nk email directly ke LHDN,ternmpakla newsfeed kat email aku yang dah lapok tuh


belek-belek..alahai ciputnye point aku huhu


points aku mase aku firstime bukak newsfeed nih 2584..so aku belek-belek la ape la offer yang ade kan..Pastu adela barang yang menarik perhatian aku...Backpack!!!!dari 2900 points,jadik 2600 points jerk...sempat lagi nih nak cukupkan ke 2600 points..promotion nih tamat smpi 30 april jerk...gigihla aku guna kad bonuslink nih semata-mata nak tebus points redeem backpack huhu


Nih backpack aku merangkap kepada bag ibu-ibu bawak pampers,susu,botol blablabla...aku beli sejak Qis lahir..korg tengokla da koyak rabak dah belah zip nya sebab aku suke isi yang bukan-bukan dalam beg nih...slagi xpenuh selagi tuh aku sumbat hahaha...nih dah berapa kali aku jahit..Aku kan travel jauh so aku lebih selesa bawak backpack dr beg tangan..kenapa xbeli baru??hahaha aku kedekut senang cakap hahaha..pada aku selagi barang tuh boleh pakai,selagi tuh aku akan pakai..biorla berjahit bnyk kali pon...aku xske membazir..bnyk dwet aku lebih sukelaburkan ke anak...sifat mak-mak la sgt kan hahaha

Back to soal nk redeem points...Bila dah ckop 2600 point,punya banyak la shell yang aku terjah nak redeem bag..(aku xtau kat mane lagi boleh redeem selain shell)..Asal pegi ckp abes stok,dkat situ xboleh redeem,dah lepas waktu redeem (waktu pkol 9pagi smpi 5.30ptg jerk)...wah mengade-ngadenye...saket plak hati kite nih wak...smpilah semalam last day 30april,smpi ke templer aku pegi ngan hubby,pon kat situ bukan untuk redeem..last2 aku give up..xpela malas la nk tebus..aku merajuk..sobs sobs....

Dalam perjalanan balik dari templer,terjumpa lagi satu Shell...yang tuh kire perhentian last..kalo xdapat jugak aku give up...aku give up..give upppppp!!!!ecececece geli plak xdapat nk tebus bag pon nak meroyan kan...laki aku masuk dalam kaunter shell..pastu dier keluar dengan tangan kosong..oh dunia!!!sedih la..jauh-jauh travel xde hasil...sobs sobs lagi...uhukuhuk...Laki aku bukak pintu kereta dan tanya

"ayang nak beg wane biru ke hitam??"

Wahhhh...gumbiranya tak terkata....akhirnya berbaloi gi travel nak carik bagpack...naseb kluar travel pon sebab memang ade tujuan lain selain nk tebus point..kalo idok balik dengan linangan airmata la jawabnya kihkih


yeayyyy akhirnya dapat jugak beg pack free kihkih...wane aku suh laki aku yang pilih...last-last die pilih biru..And i love blue huhu...best2 suke sgt...biorla org nk cakap,eleh setakat beg nih blablabla..whuteva...yang penting i gumbira..huhu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...